Instagram - platformă pentru photosharing

Deşi există de vreo trei ani pe piaţă şi de un an în custodia Facebook, am început să mă împrietenesc cu aplicaţia Instagram de abia în urmă cu câteva luni.

Neavând un cont de facebook, dar fiind fan declarat al fotografiei, am postat timid câteva fotografii. Pe parcurs, am început sa uploadez mai multe fotografii. De asemenea, am început să urmăresc conturile anumitor persoane a căror activitate fotografică o apreciez şi sunt, la rândul meu urmărită de alţi useri. Am găsit foarte multe conturi ale diferitor trupe şi cântăreţi precum Lana Del Rey, Macklemore sau Arctic Monkeys. De asemenea, multe persoane publice, trupe autohtone şi actori au cont pe renumita aplicaţie. Andi Moisescu, Tudor Chirilă, Paul Ipati, sunt doar câteva nume dintre exemplele de acest fel.

Prin urmare, Instagram, a devenit un alt canal de mediatizare pentru artişti, pentru bloggeri, dar şi pentru cei cu mici afaceri. Am dat deseori peste conturi ale unor persoane ce construiau biciclete, făceau grafitti sau făceau o adevărată opera de artă din aranjare mâncării în farfurie. De asemenea, vorbind de arta culinară, nici Jamie Oliver nu se arată străin de aplicaţia celor de la Facebook. El postează frecvent fotografii cu mâncarea pregătită în ziua respectivă, continuând cu dedicaţia lui pentru hrana sănătoasă. Însă, printre fotografiile de pe pagina sa, se numără şi cele cu familia şi prietenii.

Instragam este deci, un mediu foarte prietenos pentru Photo sharing. De asemenea, echipa promovează fotografiile bune, iar săptămânal dă diferite teme de concurs. Cele mai votate imagini apar postate pe contul Instagram, ceea ce este o distincţie apreciată printre utilizatori.